poniedziałek, 24 września 2012

tough life

Drogi pamiętniczku, przepraszam że tyle nie pisałam, ale miałam na głowie trochę ważnych spraw - od kilku tygodni mieszkam w prawdziwym (ex) council blocku - czy to czyni mnie już modną i "ahead of the curve"? Mam nadzieję, bo inaczej trochę wstyd z tymi zdjęciami na, hm, korytarzu.

ps. Kilka osób obfotografowało mnie na fashion weeku, a ja nie wiem kto, bo tylko jeden pan dał mi wizytówkę, a ja się nie znam na blogerach :(.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

5 komentarzy:

Unknown pisze...

jakie superaśnie czadowe kapciuchy, aaaaaaaaaa <3

ILONAMELIA pisze...

na korytarzu fajnie!
łooołooo buty masz świetne!

Anonimowy pisze...

z cyklu pytania dziwne - to koszulka, czy bluza?

Dag'marre pisze...

skurczony w praniu t-shirt mojego chlopakaa

myga pisze...

cudne buty i uroczy patent z tą kamizelką założoną na parkę :D