wtorek, 19 marca 2013

Lost in my bedroom

Patrząc na syf w moim pokoju na tych zdjęciach to rzeczywiście łatwo się tam zgubić, ale uspokajam wasze zmartwione duszyczki, na co dzień jest tam o wiele czyściej, bo w momencie wyprowadzenia się z rodzinnego domu wykształciło się u mnie jakieś dziwne OCD jeśli chodzi o utrzymywanie porządku. Hm. Może napisałabym gdzie byłam kiedy mnie nie było, ale zawsze mam te same wytłumaczenia. Póki co jestem w Polsce, na moje spring break, także nie robię, hm, nic i po tych dziesięciu najbardziej zapracowanych tygodniach w moim życiu całkiem mi to odpowiada. A tymczasem popatrzcie sobie na moją piękną mordkę. Już nawet nie pamiętam kiedy tak zalotnie pozowałam do zdjęć. Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us ps. temat kręcenia video w obliczu nudy znów zrobił się aktualny, dalej nie wiem o czym. Jestem nudna. Jestem smutna.

2 komentarze:

Unknown pisze...

świetnie wszystko ze sobą współgra!
chociaż nie założyłabym tej spódnicy, ale Tobie to pasuje

Anonimowy pisze...

super spodnica, moglabym miec taka w kazdym kolorze :)