sobota, 2 czerwca 2012

The trendsetter

Chowajcie się wszystkie wyrastające jak grzyby po deszczu coraz dziwniej nazwane młode polskie odziezowe brandy! H&M podkradł wam pomysł - i to trzy lata temu. I to za 99zł. Jak się okazuje moja ulubiona bluzo-tuniko-sukienka na smutne i brzydkie dni, kiedy nie mam co na siebie włożyć/jestem w podróży, a chcę ładnie wyglądać wyprzedziła modę o 3 (?) lata. Wprawdzie nie mam na sobie Big Maca, płatków śniadaniowych ani niczego równie apetycznego,ale mi wystarcza.

ps. spóźnionego  wesołego dnia dziecka, ja uczciłam mój zabawą w salon fryzjerski,za jakiś tydzień zobaczymy czy się opłacało.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

10 komentarzy:

divanaurlopie pisze...

zajebista ta bluzo tuniko sukienka!

sofia pisze...

Ale cudo! Powiedziałabym nawet, że nadruk prezentuje się nieco lepiej niż frytki/big mac/fasolka po bretońsku.

agata pisze...

Świetna ta rzecz, ma bardzo wdzięczny bluzo-tuniko-sukienkowy krój, no i nadruk super!

Anonimowy pisze...

skąd buty?

Dag'marre pisze...

underground via office

Pan Dizajn pisze...

haha, pamietam ja jakby to bylo wczoraj.

Dag'marre pisze...

widzielismy sie w dzien, w ktorym ja kupilam! Orange Warsaw, mgmt i Calvin Harris ehhh

Karolina pisze...

tak tak kocham te bardzo offowe i w ogole undergroundowe marki ktore dziwnym trafem wszystko mają w motyw kosmosu i najlepiej do tego jeszcze jakis trójkąt na srodku i juz hipsterka. :D

HoneyBunny pisze...

Pieeekny zestaw<33 Chyba mialas ja na sobie kiedy jechalysmy do Krakowa, am I right?;D

Dag'marre pisze...

hahaha, chyba tak!