sobota, 8 grudnia 2012

Rock bottom

Wczoraj oddałam mój esej analizujący Pokojówkę na Manhattanie czyli w skrócie zaczęła się moja przerwa świąteczna. Szaleństwo, ekstaza, lejący się szampan.

A nie, jutro muszę iść do pracy. W sumie to macie z tej okazji trochę moich naburmuszonych min plus coś specjalnego. Ten kawałek wybitnej kinematografii powstał wtedy, kiedy miałam dużo o wiele ważniejszych rzeczy do robienia. Miłego oglądania!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

rock bottom from Dagmara Reczka on Vimeo.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

omg ale jesteś szczupła, jak to robisz, że tak schudłaś pięknie? :)
i Twój kolega ma genialny brytyjski akcent!

Dag'marre pisze...

a) ćwiczę 7 razy w tygodniu, 6 dni w tygodniu mało jem i pracuję fizycznie 3 dni w tygodniu, w sumie wystarcza, ale nie polecam.
b) ma genialny, brytyjski akcent, bo jest Brytyjczykiem z WŁAŚCIWIEJ (w jego opinii ;)) CZĘŚCI ANGLII, czyli spod Londynu.

Anonimowy pisze...

a jakie wykonujesz ćwiczenia? naprawdę podziwiam Cię za Twoją motywację do tego, że wszystko można zmienić i że życie może być takie, jakie się chce.
A podobają Ci się studia w Londynie? co zamierzasz potem robić? :)


życze Ci sukcesów z całego serca!!!

Dag'marre pisze...

Ćwiczę tae bo, bo to pierwsze wyskoczyło na youtube, kiedy wpisałam "workout" jakiś rok temu.
Podobają mi się studia w Londynie i podoba mi się Londyn i choć jest dużo momentów, kiedy zaczynam wątpić w to czy na pewno dobrze wybrałam decydując się na lcf (patrz: wstawanie do pracy o 5 rano) to wiem, że żadna szkoła nie dałaby mi tyle możliwości co lcf.
Ostatnie pytanie jest najtrudniejsze i zaczynam mieć coraz większą paranoję na jego punkcie. Moją specjalizacją jest broadcast journalism, ale najbardziej chciałabym pracować chyba dla czegoś w rodzaju wgsn. No, przede mną letnie praktyki, więc zobaczymy

Anonimowy pisze...

Co to jest wgsn? I jakie mozliwosci daje lcf?
No ale właśnie utrzymanie na studiach musi być najcięższe, ale naprawdę podziwiam za to, że dajesz radę, a jeszcze masz do tego jakies swoje zycie (patrz - filmik!)

Dziękuje za te odpowiedzi! :)

MILEX pisze...

jesteś znakomita

Anonimowy pisze...

Robienie tych cwiczen tae zajmuje godzine?

Anonimowy pisze...

Ale śliczni chłopcy! <3