środa, 11 kwietnia 2012

I'll take you anywhere you wanna go

Ostatnio mam okazję zaliczać wszystkie turystyczne atrakcje Londynu od początku - czasem jest to całkiem miłe, jak w tym przypadku. Regent's Park i kanały wokół niego są bardzo fotogeniczne. Jako nowość (może nie w mojej szafie, ale na tym blogu) - koronkowe body z Primarku za całe 6 funtów. O ile nie widzę większego sensu w kupowaniu tam ciuchów, torebek czy klejonych małymi rączkami indyjskich dzieci butów (no dobra, wszystko co noszę sklejają pewnie małe indyjskie dzieci) to bardzo polecam rajstopy i bieliznę, przynajmniej biednym osobom jak ja. Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

12 komentarzy:

made-vogue pisze...

wyglądasz rewelacyjnie, a tatuaże świetne! :)

Anonimowy pisze...

Wszytko mi się podoba, spódniczka, body i buty! super połączenie, zdjęcia są cudne <3

blanka.ma pisze...

uwielbiam Twojego bloga :) i pięknie wyglądasz :)

* pisze...

Matko, jaka genialna stylizacja! Czy możesz zdradzić gdzie można zdobyć taki plecak?:>

Kat pisze...

Cudowny plecak i body! Ach chciałabym mieszkać blisko primark'a...

Dag'marre pisze...

Plecak jest z Asosa :)

agata pisze...

Piękne zdjęcia.
Pete <3

Katia pisze...

o nie! tatuaże to die for!! absolutnie!

koszmary pisze...

Jeej przecudna spódniczka!

Anonimowy pisze...

gdzie masz to dwa najnowsze, o których wspominałaś? ;] Body - świetnee! ;)

Dag'marre pisze...

Jakie dwa najnowsze? :D To chyba nie ja, najnowsza jest róża, a łącznie mam trzy ;p (jeśli chodzi o tatuaże, bo może chodzić też o coś zupełnie innego, a ja skupiłam się tylko na tym,że na tych zdjeciach PRZYPADKOWO WIDAC MOJ TATUAZ, wcale sie nim nie chwalę :D)

N. pisze...

plecaczek i body - <3
czego w Anglii już jest tak pięknie i kwieciście? tutaj buro i nic nie zapowiada zmian.
Trzymaj się